tisdag 22 september 2009

Dags för bokmässa!

På torsdag åker jag till Göteborg och deltar i bokmässan i fyra dagar. Känns speciellt att åka dit i egenskap av författare! Jag kommer att finnas med i flera sammanhang:

Fredag kl 13 håller jag seminarium i montern för Sveriges kvinnolobby, E05:11:
"Deckare med genusperspektiv."

Lördag kl 14 håller jag miniseminarium tillsammans med Ingrid Hedström i J2:
"Deckarintriger på jobbet".

Lördag kl 14.30 finns jag tillsammans med Ingrid Hedström på plats i Alfabetas monter B08:01, Mo1177 "Deckarförfattare på plats".

Lördag kl 16.30 blir jag korsförhörd av Svenska Deckarakademin på deckarscenen.

Söndag kl 13.00 håller jag seminarium i montern för Sveriges kvinnolobby; E05:11:
"Deckare med genusperspektiv".

Dessutom är jag inbokad på några intervjuer och så ska jag gå på Alfabetas fest på fredagkvällen... Hoppas på roliga och intensiva dagar! Kanske vi ses?

3 kommentarer:

Översättarhelena sa...

Jag ska också på Alfabetas fest, vi kanske ses!

Kristina Appelqvist sa...

Ja, vad kul! Då ses vi ju där! Har du varit med på deras fest förut? Hur brukar det vara?

Översättarhelena sa...

Nej, det har jag inte. Jag har bara översatt en bok för Alfabeta, och den kom ut så sent som häromdagen. Men det blir säkert kul!